« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.

3. Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu z obrad poprzedniej sesji /przyjęcie protokołu/.

4. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

5. Zapoznanie ze stanem bezpieczeństwa i porządku publicznego w gminie.

6. Podjęcie uchwał w sprawie:

4) zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy z przeznaczeniem na realizację zadania pn. "Wykonanie posadzki, schodów i podłóg w cerkwi św. Dymitra w Piątkowej”.

5) określenia dziennych stawek opłaty targowej oraz sposobu jej poboru, wprowadzenia zwolnień od opłaty oraz zarządzenia poboru opłaty w drodze inkasa, określenie inkasenta i wysokości wynagrodzenia za inkaso opłaty targowej

6) wskazania wstępnej lokalizacji nowego przystanku dla autobusowej komunikacji publicznej przy drodze powiatowej nr 2067R Hucisko Nienadowskie- Dubiecko- Sielnica.

7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych.

8. Wyniki analizy Naczelnika Urzędu Skarbowego w Przemyślu oświadczeń majątkowych:

1) pracowników samorządowych za 2023 rok.

2) Przewodniczącego Rady Miejskiej i Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko za 2023 rok, oraz oświadczeń złożonych na 2 miesiące przed upływem kadencji i na początek nowej kadencji.

3) radnych Rady Miejskiej w Dubiecku za 2023 rok, oraz oświadczeń złożonych na 2 miesiące przed upływem kadencji i na początek nowej kadencji.

9. Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej

10. Odpowiedzi na interpelacje radnych zgłoszone na poprzednich sesjach.

11. Wolne wnioski i zapytania.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej