Porządek obrad
                
                1. 
                Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
            
                    
         
                
                2. 
                Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
            
                    
         
				
                1) 
                Wniosek Burmistrza o zmianę w porządku obrad
           	 
                                        
                             
                
                3. 
                Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu z obrad poprzedniej sesji /przyjęcie protokołu/.
            
                    
         
                
                4. 
                Informacja Burmistrza Miasta i Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
            
                    
         
                
                5. 
                Zapoznanie ze stanem bezpieczeństwa i porządku publicznego w gminie.
            
                    
         
                
                6. 
                Podjęcie uchwał w sprawie:
            
                    
         
				
                1) 
                wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2024 rok.
           	 
                                        
                             
				
                2) 
                wprowadzenia zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Dubiecko na lata 2024-2045.
           	 
                                        
                             
				
                3) 
                zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy z przeznaczeniem na realizację zadania pn. "Remont zabytkowych kaplic i nagrobków na terenie cmentarzy Miasta i Gminy Dubiecko".
           	 
                                        
                             
				
                4) 
                zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy z przeznaczeniem na realizację zadania pn. "Wykonanie posadzki, schodów i podłóg w cerkwi św. Dymitra w Piątkowej”.
           	 
                                        
                             
				
                5) 
                określenia dziennych stawek opłaty targowej oraz sposobu jej poboru, wprowadzenia zwolnień od opłaty oraz zarządzenia poboru opłaty w drodze inkasa, określenie inkasenta i wysokości wynagrodzenia za inkaso opłaty targowej
           	 
                                        
                             
				
                6) 
                wskazania wstępnej lokalizacji nowego przystanku dla autobusowej komunikacji publicznej przy drodze powiatowej nr 2067R Hucisko Nienadowskie- Dubiecko- Sielnica.
           	 
                                        
                             
				
                7) 
                zamiaru likwidacji Filii Publicznej Szkoły w Przedmieściu Dubieckim z siedzibą w Drohobyczce w Zespole Szkół w Przedmieściu Dubieckim;
           	 
                                        
                             
                
                7. 
                Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych.
            
                    
         
                
                8. 
                Wyniki analizy Naczelnika Urzędu Skarbowego w Przemyślu oświadczeń majątkowych:
            
                    
         
				
                1) 
                pracowników samorządowych za 2023 rok.
           	 
                                        
                             
				
                2) 
                Przewodniczącego Rady Miejskiej i Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko za 2023 rok, oraz oświadczeń złożonych na 2 miesiące przed upływem kadencji i na początek nowej kadencji.
           	 
                                        
                             
				
                3) 
                radnych Rady Miejskiej w Dubiecku za 2023 rok, oraz oświadczeń złożonych na 2 miesiące przed upływem kadencji i na początek nowej kadencji.
           	 
                                        
                             
                
                9. 
                Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej
            
                    
         
                
                10. 
                Odpowiedzi na interpelacje radnych zgłoszone na poprzednich sesjach.
            
                    
         
                
                11. 
                Wolne wnioski i zapytania.