Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
1)
Wniosek Burmistrza o zmianę w porządku obrad
3.
Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu z obrad poprzedniej sesji /przyjęcie protokołu/.
4.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
5.
Zapoznanie ze stanem bezpieczeństwa i porządku publicznego w gminie.
6.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2024 rok.
2)
wprowadzenia zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Dubiecko na lata 2024-2045.
3)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy z przeznaczeniem na realizację zadania pn. "Remont zabytkowych kaplic i nagrobków na terenie cmentarzy Miasta i Gminy Dubiecko".
4)
zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy z przeznaczeniem na realizację zadania pn. "Wykonanie posadzki, schodów i podłóg w cerkwi św. Dymitra w Piątkowej”.
5)
określenia dziennych stawek opłaty targowej oraz sposobu jej poboru, wprowadzenia zwolnień od opłaty oraz zarządzenia poboru opłaty w drodze inkasa, określenie inkasenta i wysokości wynagrodzenia za inkaso opłaty targowej
6)
wskazania wstępnej lokalizacji nowego przystanku dla autobusowej komunikacji publicznej przy drodze powiatowej nr 2067R Hucisko Nienadowskie- Dubiecko- Sielnica.
7)
zamiaru likwidacji Filii Publicznej Szkoły w Przedmieściu Dubieckim z siedzibą w Drohobyczce w Zespole Szkół w Przedmieściu Dubieckim;
7.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych.
8.
Wyniki analizy Naczelnika Urzędu Skarbowego w Przemyślu oświadczeń majątkowych:
1)
pracowników samorządowych za 2023 rok.
2)
Przewodniczącego Rady Miejskiej i Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko za 2023 rok, oraz oświadczeń złożonych na 2 miesiące przed upływem kadencji i na początek nowej kadencji.
3)
radnych Rady Miejskiej w Dubiecku za 2023 rok, oraz oświadczeń złożonych na 2 miesiące przed upływem kadencji i na początek nowej kadencji.
9.
Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej
10.
Odpowiedzi na interpelacje radnych zgłoszone na poprzednich sesjach.
11.
Wolne wnioski i zapytania.