« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji /informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu/.

4. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

5. Przedstawienie Raportu o stanie Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok, debata nad Raportem i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Dubiecko wotum zaufania.

6. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego i sprawozdania Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko z wykonania budżetu Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok oraz podjęcie uchwał w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu oraz udzielenia absolutorium :

2) przedstawienie Uchwały Nr 10/47/2025 z dnia 29 kwietnia 2025 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok.

3) przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego wg stanu na dzień 31.12.2024 r.

4) przedstawienie Uchwały Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dubiecku z dnia 29 maja 2025 r. w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok wraz z opinią Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dubiecku o wykonaniu budżetu Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok.

5) przedstawienie Uchwały Nr 13/50/2025 z dna 12 czerwca 2025 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dubiecku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok.

6) dyskusja nad Sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok oraz sprawozdaniem finansowym za 2024 r.,

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

7) uchylenia uchwały własnej Nr 112/XIX/2025 z dnia 15 maja 2025 r. w sprawie zasad wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości, a także użyczania nieruchomości gminnych na okres dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony

8. Rozpatrzenie skargi na działalność Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku

1) przedstawienie skargi na działalność Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku;

2) dyskusja;

9. Odpowiedzi na pytania zadane na poprzednich sesjach.

10. Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej

11. Wolne wnioski i zapytania.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej