Porządek obrad
                
                1. 
                Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
            
                    
         
                
                2. 
                Przedstawienie/przyjęcie/ porządku obrad.
            
                    
         
				
                1) 
                Wniosek przewodniczącego o zmianę w porządku obrad
           	 
                                        
                             
                
                3. 
                Przyjęcie protokołu z obrad poprzedniej sesji /informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu/.
            
                    
         
                
                4. 
                Informacja Burmistrza Miasta i Gminy o działaniach podejmowanych w okresie  między sesjami.
            
                    
         
                
                5. 
                Przedstawienie Raportu o stanie Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok, debata nad Raportem i podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Dubiecko wotum zaufania.
            
                    
         
                
                6. 
                Rozpatrzenie sprawozdania finansowego i sprawozdania Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko z wykonania budżetu Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok oraz podjęcie uchwał w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu oraz udzielenia absolutorium :
            
                    
         
				
                1) 
                przedstawienie Sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok oraz sprawozdania finansowego za 2024 rok,
           	 
                                        
                             
				
                2) 
                przedstawienie Uchwały Nr 10/47/2025 z dnia 29 kwietnia 2025 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok.
           	 
                                        
                             
				
                3) 
                przedstawienie informacji o stanie mienia komunalnego wg stanu na dzień 31.12.2024 r.
           	 
                                        
                             
				
                4) 
                 przedstawienie Uchwały Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dubiecku z dnia 29 maja 2025 r. w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok wraz z opinią Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dubiecku o wykonaniu budżetu Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok.
           	 
                                        
                             
				
                5) 
                przedstawienie Uchwały Nr 13/50/2025 z dna 12 czerwca 2025 r. Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dubiecku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok.
           	 
                                        
                             
				
                6) 
                dyskusja nad Sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok oraz sprawozdaniem finansowym za 2024 r.,
           	 
                                        
                             
				
                7) 
                 podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok.
           	 
                                        
                             
				
                8) 
                podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko za 2024 rok
           	 
                                        
                             
                
                7. 
                Podjęcie uchwał w sprawie:
            
                    
         
				
                1) 
                wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2025 rok.
           	 
                                        
                             
				
                2) 
                przyjęcia regulaminu korzystania z pola namiotowego w Słonnem;
           	 
                                        
                             
				
                3) 
                ustanowienia nagród Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko dla osób fizycznych osiągających wyniki sportowe oraz zasad i trybu ich przyznawania
           	 
                                        
                             
				
                4) 
                zbycia w drodze przetargu nieruchomości gruntowych niezabudowanych stanowiących własność Miasta i Gminy Dubiecko.
           	 
                                        
                             
				
                5) 
                nieodpłatnego przejęcia od Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa.
           	 
                                        
                             
				
                6) 
                zasad przeznaczania do sprzedaży nieruchomości gruntowych oddanych w użytkowanie wieczyste oraz szczegółowych wytycznych sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych
           	 
                                        
                             
				
                7) 
                uchylenia uchwały własnej Nr 112/XIX/2025 z dnia 15 maja 2025 r. w sprawie zasad wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości, a także użyczania nieruchomości gminnych na okres dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony
           	 
                                        
                             
                
                8. 
                Rozpatrzenie skargi na działalność Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku
            
                    
         
				
                1) 
                przedstawienie skargi na działalność Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku;
           	 
                                        
                             
				
                3) 
                podjęcie uchwały w sprawie sposobu rozpatrzenia skargi.
           	 
                                        
                             
                
                9. 
                Odpowiedzi na pytania zadane na poprzednich sesjach.
            
                    
         
                
                10. 
                Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej
            
                    
         
                
                11. 
                Wolne wnioski i zapytania.