Porządek obrad
                
                1. 
                Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.
            
                    
         
                
                2. 
                Przedstawienie/przyjęcie/ porządku obrad.
            
                    
         
				
                1) 
                Wniosek Burmistrza o zmianę w porządku obrad
           	 
                                        
                             
                
                3. 
                Informacja w sprawie uwag zgłoszonych do protokołu z obrad poprzedniej sesji /przyjęcie protokołu/
            
                    
         
                
                4. 
                Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
            
                    
         
				
                1) 
                udzielenia  pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Przemyskiego na zadanie pn.: „Przebudowa DP nr 1432 R poprzez wykonanie opaski chodnikowej w m. Bachórzec”
           	 
                                        
                             
				
                2) 
                w sprawie udzielenia  dotacji Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Katarzyny na realizację zadania pn. ”Wykonanie prac przy drewnie i polichromii dwóch konfesjonałów zabytkowego kościoła w Bachórcu” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
           	 
                                        
                             
				
                3) 
                Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy z przeznaczeniem na dotację dla Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Katarzyny w celu realizacji zadania pn. ”Wykonanie prac przy drewnie i polichromii dwóch konfesjonałów zabytkowego kościoła w Bachórcu” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
           	 
                                        
                             
				
                4) 
                w sprawie wprowadzenia zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej  Miasta i Gminy Dubiecko na lata 2024-2045
           	 
                                        
                             
				
                5) 
                Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2024 rok,
           	 
                                        
                             
				
                6) 
                określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
           	 
                                        
                             
				
                7) 
                obniżenia średniej ceny skupu żyta dla celów obliczenia podatku rolnego na 2025 rok
           	 
                                        
                             
				
                8) 
                w sprawie uchwalenia „Rocznego programu współpracy Miasta i Gminy Dubiecko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2025”
           	 
                                        
                             
				
                9) 
                przyjęcia Lokalnego Planu Deinstytucjonalizacji Usług Społecznych dla Miasta i Gminy Dubiecko na lata 2024-2028
           	 
                                        
                             
				
                10) 
                zbycia w drodze przetargu nieruchomości gruntowych niezabudowanych stanowiących własność Miasta i Gminy.
           	 
                                        
                             
				
                11) 
                wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości niezabudowanej w drodze bezprzetargowej
           	 
                                        
                             
				
                12) 
                wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy części nieruchomości gruntowej stanowiącej gminny zasób nieruchomości.
           	 
                                        
                             
				
                13) 
                w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości niezabudowanej w drodze bezprzetargowej.
           	 
                                        
                             
				
                14) 
                zbycia nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego.
           	 
                                        
                             
                
                6. 
                Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej
            
                    
         
                
                7. 
                Informacja o realizacji odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy Dubiecko.
            
                    
         
                
                8. 
                Wolne wnioski i zapytania.