« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Praca policji i OSP w gminie.

5. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami

6. Podjęcie uchwał:

1) wprowadzenia zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej dla Miasta i Gminy Dubiecko na lata 2025-2045

2) zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy z przeznaczeniem na realizację zadania pn. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa budynku szkoły podstawowej w Nienadowej”

3) zaciągnięcia zobowiązania finansowego wykraczającego poza rok budżetowy z przeznaczeniem na realizację zadania pn. „Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: „Integracyjny Rozwój Szkolnej Infrastruktury: edukacja i innowacja w Gminie Dubiecko – dot. rozbudowy i przebudowy szkoły w Nienadowej”

4) wyrażenia zgody na nabycie przez Gminny Ośrodek Kultury w Dubiecku nieruchomości

5) Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2025 rok;

6) Projekt uchwały w sprawie sprzedaży z bonifikatą w drodze bezprzetargowej na rzecz najemcy lokalu mieszkalnego wraz z udziałem we współwłasności gruntu przynależnego do sprzedawanego lokalu

7) Projekt uchwały w sprawie sprzedaży z bonifikatą w drodze bezprzetargowej na rzecz najemcy lokalu mieszkalnego wraz z udziałem we współwłasności gruntu przynależnego do sprzedawanego lokalu

8) Projekt uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Dubiecko oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych;

9) Projekt uchwały w sprawie ustalenia regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego oraz za warunki pracy, a także wysokość i warunki wypłacania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto i Gmina Dubiecko

10) Projekt uchwały w sprawie zbycia w drodze przetargu nieruchomości gruntowych niezabudowanych stanowiących własność Miasta i Gminy

12) Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie darowizny na rzecz Miasta i Gminy Dubiecko w postaci nieruchomości gruntowej.

13) Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy na okres powyżej 3 lat nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta i Gminy Dubiecko.

14) Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie zamiany nieruchomości stanowiącej własność Miasta i Gminy Dubiecko na nieruchomość stanowiącą własność osoby fizycznej

15) Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie zamiany nieruchomości stanowiącej własność Miasta i Gminy Dubiecko na nieruchomość stanowiącą własność osoby fizycznej.

16) Projekt uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania, a także przyznawania usług opiekuńczych w formie usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu, a także sposobu ich rozliczania,

17) Projekt uchwały w sprawie przyjęcia programu osłonowego “Korpus Wsparcia Seniorów” dla Miasta i Gminy Dubiecko na rok 2026

18) Projekt uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodku wsparcia Klub Senior +

19) Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Rocznego programu współpracy Miasta i Gminy Dubiecko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026”

7. Rozpatrzenie skargi na Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dubiecku:

1) przedstawienie skargi;

2) dyskusja,

8. Rozpatrzenie skargi na działania Burmistrza Miasta i Gminy Dubiecko

1) przedstawienie skargi;

2) dyskusja,

9. Informacja Burmistrza o realizacji uchwał Rady Miejskiej.

10. Wolne wnioski i zapytania.

11. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej